fredag 12 januari 2018

Livstecken på en fredag

Fredag och ikväll och imorgon förmiddag ska jag ha en liten workshop. Det blev inte så många anmälda kanske för att januari är en svår månad. Först tänkte jag ställa in men så bestämde jag mig för att ändå köra på. Tror att jag har hittat ett fint koncept där jag blandar kundaliniyogan och coachövningar för att få en nystart. Jag hoppas det iallafall, lite pirrigt är det. Nästan lite värre när det är färre deltagare då blir det mer nära.

På min egen yogamatta har jag börjat en ny 40 dagars meditation. Det är en gemensam meditation för SKY som är svenska kundaliniyogalärares organisation. Den kommer att pågå fram till dagen innan vit tantra & ja jag har anmält mig på Vit tantra i år! Förra året orkade jag inte då jag hade gått på Mind och meditation och hade läxan därifrån i 90 dagar. I år känns det helt rätt♥.

Hoppas du får en härlig helg! Kram & Sat Nam

6 kommentarer:

  1. Heja dig! Det blir säkert jättebra med din workshop. Närhet är bra, tänker jag. Var på yin yoga idag. Det var bara läraren och jag. Toppen! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, skönt att höra att det finns fler yogapass med få deltagare:-). Tack för pepp och kram♥

      Radera
  2. Sat Nam! Jag brukar också känna att det är en annan sorts utmaning att ta sig an en mindre grupp. Samtidigt så fint att det blir nära och det finns både tid och rum att hinna se alla.
    Kram och fortsatt skön helg ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det gick jättebra med den lilla gruppen, nu är jag nervös för en jättestor grupp jag har imorgon kväll istället, ska alla få plats?! Hi hi, livet... Kram

      Radera
  3. Hoppas att det blev en en fin workshop och att du haft en skön helg! ❤
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev det och även en skön helg, men en lite trött måndag idag. Kram

      Radera