fredag 2 mars 2018

Woop woop det är fredag!

Jag brukar gilla de flesta dagar men den här veckan har varit lite för tuff för min smak. Lite halvförkyld med huvudvärk, dåligt med energi & ganska stressigt på jobbet. Har faktiskt mest glidit ner i soffan på kvällen.. speciellt måndag & tisdag då jag har yogaklasser så har jag inte orkat mycket mer (å andra sidan blir det inte så mycket tid över de kvällarna:-).

Nu har jag suttit på yogamattan kvart i sex två morgnar i rad. Igår morse kändes det underbart & i morse var det mer på viljestyrka.

Nu blir det skönt med helg utan något inbokat mer än att jag ska hämta tonårsbarn på lördag kväll i grannstaden. Jag har flera böcker som jag läser samtidigt så jag tänker lata dagar under filten med en god bok. Jo jag lovade väl yngsta dottern att vi kanske skulle till badhuset & så vill man väl ut i naturen & jag har ett yogapass på söndag & laga mat/tvätt/städ ligger jag efter med. Men de små stunderna där imellan ska jag gotta mig😁♥

Jap ji, själens sång är en del av kundaliniyogan. Vi gör den när vi gör en Aquarian Sadhana & många har den i sin vanliga sadhana. Nu har jag haft med mig två olika verser ett tag, nedanför hittar du den ena! Mantra för succé, det bådar gott!

Kram & Sat Nam♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar